Slide background

IV спрат ЗЗЗЗС, собе 47,48
021/4870-575 др Лидиа Туро
021/4870-578 психолог Александра Маринков

Желите да оставите пушење дувана нека то буде ПЛАНСКИ! Најбољи начин за одвикавање јесте потпуни прекид и то одједном! Најтеже је издржати првих седам дана! Ваша жеља и снага Ваше воље је у овом процесу веома важна!

ПЛАН ЗА ОДВИКАВАЊЕ ОД ПУШЕЊА

Сви заинтересовани пушачи могу да се јаве у Саветовалиште за одвикавање од пушења у Заводу и да уз помоћ групне методе петодневног плана лакше оставе ову штетну навику.

Зашто је тако тешко престати са пушењем?

Пушење цигарета спада у болести зависности а зависност од никотина је на нивоу хероинске зависности.и много је лакше апстиненцијалне симптоме проћи уз подршку групе и корисне савете добијене од саветника. Основна идеја овог метода је разбијање пушачке навике и активна измена стила живота увођењем здравих навика.

  • Метод чини 5 узастопних састанака, од понедељка до петка, сваког дана у исто време
  • Потом се заказују контролни састанци динамиком коју одређују клијенти
  • На сваком састанку клијенти добијају писмене и усмене инструкције како да ублаже евентуалне апстиненцијалне тегобе и савете за измену режима живота

Овај третман одвикавања од пушења се може сматрати успешним обзиром да је евалуацијом ефективности методе утврђено да је апстиненција на нивоу од око 60% у периоду од 3 месеца након одвикавања.

 

 

 

Епидемиолошка ситуација употребе дувана у свету
 

 

 

 

 

 

1.25 милијарди пушача у свету
 

 

 

 

 

 

1 милијарда мушкараца / 250 милиона жена
 

 

 

 

 

 

Епидемиолошка ситуација употребе дувана у Србији
 

 

 

 

 

 

48% мушкараца (4. место поброју пушача у Европи)
34% жена (1. место по броју пушача у Европи)
 

 

 

Сарадници